مجله تبلیغات آنلاین

تبلیغ دیجیتال , بازاریابی فعال , افزایش مشتری , بهبود تجارت الکترونیک

مجله تبلیغات آنلاین

تبلیغ دیجیتال , بازاریابی فعال , افزایش مشتری , بهبود تجارت الکترونیک

شهر کالا

مانتو جلوباز ایلناز

مانتو جلوباز ایلناز، مانتویی با طراحی بسیار شیک و زیبا مدلی امروزی و همه پسند دارد. نوع طراحی و ترکیب رنگ به کار برده شده در این مانتو کار شما را برای ست کردن با انواع شلوار و شال آسان می کند.

قیمت : 49,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ساعت کاسیو بند چرم - مدل EF-558

ساعت Casio EF-558 بند چرم یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر کاسیو می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت، جعبه شکیل و مقاوم و 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

قیمت : 39,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ست سه تایی ظرف حبوبات

تازه عروس ها و کدبانوهایی که می خواهند چیدمانی خاص و زیبا برای آشپزخانه داشته باشند پیشنهاد ویژه ما ظرف حبوبات شیردار دیواری است. قابل استفاده برای انواع خشکبار، نمک، شکر، برنج و ...

قیمت : 110,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ریش تراش حرفه ای Pritech (مدل RSM-1330)

ریش تراش حرفه ای پریتک مدل RSM-1330 جدیدترین عرضه کمپانی Pritech می باشد که دارای فن آوری اصلاح 4D Cutting System می باشد. دارای خط زن حرفه ای و بسیار دقیق ...

قیمت : 135,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ماشین اصلاح مو Pritech (مدل RSM-1310)

ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310، با داشتن 2 تیغه غلطکی در کنار هم، اصلاحی فوق العاده آسان، سریع، راحت و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد. دارای قطعه ای مخصوص خط گیری ...

قیمت : 52,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ساعت دستبندی LED کاترینا

این ساعت در حالت عادی یک دستبند فوق العاده اسپرت و شیک می باشد و هنگامی که آن را لمس می کنید ساعت LED روشن و نمایان خواهد شد. محصولی که بازار ساعت مچی را در دنیا متحول کرد.

قیمت : 25,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ماشین اصلاح چهار کاره Pritech (مدل RSM-1197)

ریش تراش پریتک یک شیوه مناسب و باور نکردنی برای اصلاح صورت آقایان و از بین بردن موهای زائد صورت و هر جای بدن می باشد. این مدل دارای 4 قطعه با کاربردهای مختلف می باشد.

قیمت : 130,000 تومان

توضیحات خرید پستی

ساعت رومیزی ترنج

ساعت رومیزی ترنج محصولی بسیار با کیفیت ساخته شده با هنر دست ایرانی می باشد و تمام برش های چوب، طراحی ساعت و ... بدون دخالت هیچ دستگاهی انجام شده است.

قیمت : 36,000 تومان

توضیحات خرید پستی

میکرو مونوپاد

هم اکنون کوچکترین مونوپاد جهان به نام میکرو مونوپاد آماده عرضه شده است. این وسیله به اندازه یک خودکار می باشد و حمل آن بسیار آسان می باشد. دارای ریموت شاتر بر روی دسته ...

قیمت : 18,000 تومان

توضیحات خرید پستی

لیوان دوجداره طرح اسکلت

طرحی شگفت انگیز از یک لیوان که با ریختن نوشیدنی های رنگی در آن و نمایان شدن اسکلت داخل لیوان جذابیت لیوان را چندین برابر می کند. با جلوه ای خاص و بسیار خلاقانه ...

قیمت : 17,000 تومان

توضیحات خرید پستی

پیشبند کاسه ای کودک - Baby Bib Soft

با پیشبند کاسه ای کودک از ریختن غذاها به روی زمین و لباسها ی کودکتان خود داری کرده و با خیال راحت از کثیف کاری بیش از حد اجازه دهید تا دلبندتان تجربه خوردن غذا را خودش بدست بیاورد.

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات خرید پستی

نظم دهنده یخچال و میز

این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و برای نظم دادن یخچال و میز کار و ... بسیار مناسب می باشد و قابلیت نصب و جداکردن آسان را دارد.

قیمت : 15,000 تومان

توضیحات خرید پستی

آموزش ساخت و نصب کابینت آشپزخانه

آموزش ساخت و نصب کابینت آشپزخانه به آسانی توسط گریگوری پائولینی، نجار سرشناس و مطرح اروپایی به صورت دوبله شده به فارسی. حرفه ای، بسیار درآمدزا و موردنیاز امروز برای همه جوانان علاقمند.

قیمت : 24,800 تومان

توضیحات خرید پستی

آموزش صفر تا صد افتر افکت سی سی - After Effects CC

مجموعه ی آموزشی که در اختیار شما قرار گرفته تمامی مباحث آموزشی مهم، مورد نیاز تدوین گران ویدیو و هنرمندان موشن گرافیک را پوشش داده و به صورت قدم به قدم کار با افتر افکت را آموزش خواهد داد.

قیمت : 24,800 تومان

توضیحات خرید پستی

بخور آب سرد و خوشبو کننده فندکی اتومبیل

دستگاه بخور سرد برای استفاده در اتومبیل با استفاده از فندکی اتومبیل تولید شده است که با تولید بخار سرد بتواند رطوبت را تنظیم و آلودگی هوا را کاهش و باکتری های موجود در هوا را از بین ببرد.

قیمت : 54,000 تومان

توضیحات خرید پستی

پاوربانک طرح گارد موبایل

این محصول پاوربانکی است که به عنوان یک گارد موبایل بسیار مقاوم و شیک طراحی شده است. کافیست گوشی خود را درون آن قرار دهید تا پاوربانک و محافظی قوی و دائمی برای موبایل شما باشد.

قیمت : 69,000 تومان

توضیحات خرید پستی

بالش طرح اموجی

طرح بالش اموجی برگرفته از شکلک یا همان آیکون های پرطرفدار امروزی است که در نرم افزار های اجتماعی مانند تلگرام و ... محبوبیت بی شماری دارند. این بالش از جنس پارچه مخمل درجه 1 می باشد.

قیمت : 27,000 تومان

توضیحات خرید پستی

کلاه کپ ماه تولد

کلاه کپ ماه تولد یکی از شیک ترین و به روز ترین محصولات مربوط به ماه تولد می باشد. این کلاه بسیار با کیفیت بوده و دارای بند چسبی می باشد که می توانید آن را با سایز سر خود تنظیم کنید.

قیمت : 29,000 تومان

توضیحات خرید پستی

میکرو مونوپاد

میکرو مونوپاد

دارای ریموت شاتر بر روی دسته

کوچکترین مونوپاد عرضه شده در جهان


فقط به اندازه یک خودکار!

حمل بسیار آسان


قابل استفاده با تمام گوشی های اندروید و آیفون



قیمت : 18000 تومان



مونوپاد، یک وسیله تک‌پایه‌، سبک، جمع‌وجور و کاربردی برای موبایل و دوربین دیجیتال است. این وسیله برای ثبت عکس‌هایی از زاویه دید غیر معمول کاربرد بسیاری دارد. به ویژه برای برداشتن عکس‌ های سلفی (عکس از خود) و عکس های دسته جمعی بسیار عالی است.


هم اکنون کوچکترین مونوپاد جهان به نام میکرو مونوپاد آماده عرضه شده است! این وسیله به اندازه یک خودکار می باشد و حمل آن بسیار آسان می باشد. میکرو مونوپاد به وسیله سیمی که در آن تعبیه شده است به تمامی گوشی های اندروید و آیفون از طریق درگاه هدفون موبایل قابل اتصال می باشد. همچنین بر روی دسته این محصول دکمه ریموت شاتر جهت عکاسی یا فیلم برداری آسان تعبیه شده است.
میکرو مونوپاد با قیمتی استثنایی در رنگ های بسیار شیک و بسته بندی زیبا عرضه شده است.



تاکنون برایتان پیش آمده در یک مهمانی به دلیل ازدحام جمعیت نتوانسته باشید از رویدادها به درستی عکس بردارید؟ یا سوژه مورد نظر شما در نقطه‌ای قرار داشته باشد که هر طور تلاش کنید، نتوانید تصویر آن را بگیرید؟ خب! مونوپاد دقیقا برای همین مواقع طراحی شده است. با داشتن یک مونوپاد، دوربین یا موبایل خود را روی آن نصب کنید و در فاصله دور بایستید و از هر چه دلتان می‌خواهد عکس بردارید.


قیمت : 18000 تومان



این روزها سلفی بسیار رایج است. بیشتر خودنگاره‌ها هم از جلو گرفته شده‌اند و شاید صورتتان چندان زیبا نیفتد. اما اگر مونوپاد داشته باشید، می‌توانید موبایل را روی آن قرار دهید و از فاصله دور، یک سلفی بسیار زیبا از خود بردارید. به کمک کسی هم نیاز ندارید و خودتان از هر زاویه و با هر پوزی که دوست دارید از خودتان عکس بردارید.



مونوپاد از جنس آلومینیوم ساخته شده است و علاوه بر وزن کم، استحکام و دوام بسیاری نیز دارد. به همین دلیل، می‌توانید همه جا آن را با خود حمل کنید و همین که سوژه جالب به چشمتان خورد، عکس بردارید. بعلاوه، مونوپاد لرزش دوربین و همچنین، احتمال افتادن گوشی یا دوربین از دست را تا حد بسیاری کاهش می‌دهد.
قسمت بالای مونوپاد که موبایل روی آن نصب می‌شود، قابلیت تنظیم به هر زاویه‌ای را دارد. بنابراین با آن از بالای دیوار، مانع، فنس یا در میان جمعیت و محیط‌های شلوغ بدون نگرانی عکاسی کنید.
جالب‌ترین کاربرد آن هنگام عکس‌های سلفی تکی و دسته جمعی می‌باشد، می‌توانید گوشی یا دوربین را بالای سر خود به هوا ببرید تا از دید پرندگان عکاسی کنید.


قیمت : 18000 تومان



مونوپاد را می توانید در زوایا و اندازه‌های مختلف تنظیم کنید. بندی که در انتهای میله آن وجود دارد، هنگام برداشتن عکس، امنیت دوربین یا موبایل را تضمین می‌کند. این وسیله استفاده بسیار آسانی هم دارد. کافی است قد میله را بلند کنید و با استفاده از شاتر بلوتوث روی دسته عکس بگیرید.
مزیت مونوپاد در این است که در یک جمع، باعث می شود تا بیشتر دیده شوید و به نوعی خاص و به‌روز به نظر برسید.



شاید سلفی‌های برخی از هنرمندان سینما یا موسیقی کشورمان را دیده باشید که با مونوپاد از خود و دوستانشان عکس برداشته‌اند. شما هم می‌توانید با مونوپاد از نعمت سلفی‌های گروهی بسیار باکیفیت بهره‌مند شوید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و موجب خوشحالی خود و اطرافیان شوید.
در آخر این اطمینان را به شما می‌دهیم، با استفاده از این پایه، عکس‌های متفاوتی ثبت خواهید کرد زیرا زاویه‌های عکاسی شما به طور کل تغییر می‌کنند و به واسطه آن خلاقیت بیشتری هم به خرج خواهید داد و نتایج بسیار عالی به دست خواهید آورد.


قیمت : 18000 تومان



ویژگی های میکرو مونوپاد:
- استفاده آسان و حمل راحت
- وزن سبک برای سهولت حمل
– اتصال از طریق سیم هدفون به موبایل
– مناسب برای گوشی های تا سایز 5.5 اینچ
– طول پایه: 13.4 تا 73cm
- طراحی قابل تنظیم
- وزن 95 گرم
- بهمراه پکیجینگ و کیف مخصوص
- مناسب برای اکثر تلفن های همراه
- ایده آل برای مسافرت، خاطرات ویدئویی، عروسی، ساحل، کنسرت و عکس های هوایی
- جنس بدنه از آلومینیوم
- تنظیم آسان به هر زاویه
- دارای ریموت شاتر تعبیه شده بر روی دسته
- قابل استفاده برای موبایل های با سیستم عامل Android و iOS



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 18000 تومان


دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


پایه نگهدارنده گوشی و تبلت 3D-Man Stand

دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت

پاوربانک طرح گارد موبایل

لیوان دوجداره طرح اسکلت

لیوان دوجداره طرح اسکلت

جلوه ای خاص و بسیار خلاقانه

جذاب ترین و اسپرت ترین لیوان



قیمت : 17000 تومان







قیمت : 17000 تومان



طرحی شگفت انگیز از یک لیوان که با ریختن نوشیدنی های رنگی در آن و نمایان شدن اسکلت داخل لیوان جذابیت لیوان را چندین برابر می کند.


طراحی خلاقانه لیوان دو جداره همه را متعجب کرده و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. جذاب ترین و اسپرت ترین لیوانی که تا کنون دیده اید.


قیمت : 17000 تومان



ویژگی های لیوان دوجداره طرح اسکلت:
- نام: لیوان دوجداره طرح اسکلت
- نوع: دوجداره
- طرح: اسکلت
- جنس: شیشه
- ویژگی: یک لیوان برعکس
- گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 17000 تومان


پکیج تقسیم کننده کشو Drawer Dividers دارای 6 خشاب می باشد که شما می توانید با توجه به نیاز خود آن ها را متصل و کشو خود را تقسیم کنید. این خشاب ها  قابل شستشو می باشند.

قیمت : 15000 تومان
  • چای‌ ساز شخصی Strawberry، طراحی هوشمندانه و جذاب. بهترین روش دم کردن چای، ساخته شده از سیلیکون درجه یک بدون هیچ تغییر در رنگ و طعم چای. قابل استفاده برای انواع چای و دمنوش.

    قیمت : 10000 تومان
  • مهم‌ترین ویژگی این محصول دسترسی آسان‌تر به نقاط سخت مانند پیچ‌های سقفی، پیچ‌های قرار گرفته در کنج و ... هست. طراحی کاربردی و هوشمندانه، قابلیت کارکرد با شکست تا زاویه 90 درجه.

    قیمت : 29500 تومان
  • پیشبند کاسه ای کودک - Baby Bib Soft

    پیشبند کاسه ای کودک - Baby Bib Soft

    مناسب برای کودکان 6 ماه تا 2 سال


    قابل سایزبندی و اندازه کردن

    کاسه ی پیشبند مانع ریختن غذا بر روی لباس کودک می شود
    قابلیت شست و شوی آسان با جنس سیلیکونی



    قیمت : 15000 تومان



    با پیشبند کاسه ای کودک Baby Bib Soft از ریختن غذاها به روی زمین و لباسها ی کودکتان خود داری کرده و با خیال راحت از کثیف کاری بیش از حد اجازه دهید تا دلبندتان تجربه خوردن غذا را خودش بدست بیاورد و از این کار لذت ببرد تا در آینده از خوردن غذا خاطره ی خوش در ذهن داشته باشد و به کودکی بد غذا تبدیل نشود.



    پیشبند کاسه ای کودک Baby Bib Soft بهترین راه برای جلوگیری از خراب کاری های زیاد کودکان در هنگام غذا خوردن و جلوگیری از لک شدن لباس کودکان می باشد.
    همانطور که میدانید از لکه برهای قوی نمیتوان برای تمیز کردن لباس کودک استفاده کرد پس با پیشبند کاسه ای کودک Baby Bib Soft مانع از ریختن غذا بر روی لباس کودک شوید. این پیش بند مناسب برای ۶ ماه تا ۲ سال بوده و بسیار نرم و لطیف است.




    قیمت : 15000 تومان



    ویژگی های پیشبند کاسه ای کودک - Baby Bib Soft:
    نام: پیشبند کاسه ای کودک
    نام لاتین: Baby Bib Soft
    جنس: سیلیکون
    مناسب: برای کودکان 6 ماه تا 2 سال
    سایز: قابل سایزبندی و اندازه کردن
    ویژگی: کاسه ی پیشبند مانع ریختن غذا بر روی لباس کودک می شود.
    خاصیت: ضد لک
    شست و شو: قابلیت شست و شوی آسان
    گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی







    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 15000 تومان


    اسکوتر، هم تفریح و هم ورزشی هیجان انگیز. وسیله ای بسیار مهیج و دوست داشتنی برای کودکان. جنس بسیار با کیفیت و مقاوم با قابلیت تا شدن و جمع شدن جهت حمل آسان.

    قیمت : 62000 تومان
  • با توپ جادویی هاور بال کودک شما به راحتی می تواند تمام بازی های خود را که نیاز به توپ دارد بدون آنکه هیچ آسیبی به کودک و لوازم خانگی برسد در منزل انجام دهد و لذت ببرد.

    قیمت : 29000 تومان
  • عروسک محبوب و جذاب جناب خان. این عروسک 100% اورجینال بوده و دارای دارای کد تایید صحت کالا و هولوگرام  می باشد و در 2 سایز کوچک و بزرگ با کیفیت بسیار عالی تولید شده است.

    قیمت : 45000 تومان
  • نظم دهنده یخچال و میز

    نظم دهنده یخچال و میز

    دارای لولاهای فولادی ضد زنگ

    ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال

    و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها


    استفاده از فضاهای بلااستفاده در یخچال و انواع میز

    قابلیت نصب و جداکردن آسان



    قیمت : 15000 تومان




    مناسب برای قرار دادن انواع سس ها، داروها ، میوه ها و لوازم ریز و... در یخچال.
    این محصول دارای طراحی بسیار شیک و کاربردی و رنگ های متنوع و شاد می باشد و همچنین برای نظم دادن میز کار و .... هم بسیار مناسب می باشد. همچنین این وسیله دارای کیفت ساخت بالایی بوده و از جنس PVS شفاف و منعطف می باشد.




    قیمت : 15000 تومان



    ویژگی­ های نظم دهنده یخچال و میز:
    - یک عدد در هر پکیج
    - سایز محصول: 2.5*15*12 سانتی متر
    - نوع:کشویی
    - جنس:PVS شفاف و منعطف
    - دارای لولاهای فولادی ضد زنگ
    - ایده آل برای سازماندهی مواد غذایی و صرفه جویی در فضای یخچال و همچنین قابل استفاده برای انواع میزها
    - استفاده از فضاهای بلااستفاده در یخچال و انواع میز
    - قابلیت نصب و جداکردن آسان









    روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

    قیمت : 15000 تومان


    چنگال میوه خوری طرح قفس با طراحی جالب و منحصر به فرد شامل یک قفس پرندگان به عنوان استند و پایه، و 6 چنگال با طرح پرنده های زیبا می باشد که علاوه بر زیبایی بسیار اشتها آور نیز می باشد.

    قیمت : 12000 تومان
  • این رخت آویز با توجه به مکش فوق العاده قوی که دارد به راحتی به دیوار، شیشه و غیره می چسبد و هیچ گونه آسیبی به آن محیط نخواهد رساند. محصولی بسیار پرکاربرد و متناسب برای منازل و ...

    قیمت : 45000 تومان
  • ست چاقو های رنگی با طراحی زیبا و شیک و رنگ بندی منحصر به فرد یکی از زیباترین و کاربردی ترین محصولاتی است که برای آشپزخانه طراحی شده است. دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد زنگ ...

    قیمت : 19800 تومان